måndag 7 oktober 2013

Hej hå, hej hå, till gruvan nu vi gå



Efter en vecka på filminspelning och sen typ 10 dagar med man-flu så gav jag träningen ett nytt försök i dag. Händerna var inte riktigt beredda men allt höll.

Man blir jättesvag av ett sånt här uppehåll, det ska ni fan veta. Men påhejad av Helena blev det treor ryck där jag höll igen som fan och bara körde 50 kg, sen nån sorts minikomplex med treor frivändning plus tre pushpressar upp till några set på 70 kg. Vändningarna känns bra men jag har otroligt svårt att få kraften in i stången vid både pushpress och stöt. Sist 3 set femmor böj på 100 kg som kändes riktigt grisiga även om jag tror formen var ok. Att jag gjort 5x5 på 110 kg kändes ganska orimligt just i dag.

NÅIALLAFALL, kul att komma igång igen. Nu ska jag bara ifatt Helena i stöten…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar