måndag 18 juni 2012

Men hur går det då?!

Jag tränar vidare men lite planlöst och utan nämnvärda resultat, så det har varit lite ont om bloggarinspiration på sistone. Axlarna har varit stela och sura så tyngdlyftningen har legat lite på is också.

Det jag fått bevisat för mig allt mer på sista tiden är att man inte kan bli bra på allt samtidigt. Jag springer/går/cyklar mycket mer nu än i vintras och även om jag inte trodde det skulle göra så mycket skillnad för en novis som jag så blir den rena styrkan kännbart lidande av alla kondisgrejer. Jag blir seg och uthållig, men det explosiva trycker har gått i ide. Jag kan nog inte skylla det till 100% på Sats vedervärdiga livsgnistesläckande "musik" heller.

Så när jag springer och lyssnar på bra musik går det såhär:



Och när jag cyklat så lungorna brinner och direkt efteråt försöker lyfta saker till tonerna av Sats-dynga blir det bara 100 kg i böj och 65 i bänk. 120/75 kom tillbakaaaaa jag saknar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar