tisdag 13 mars 2012

JAG HAR TRÄNAT!!!1

För första gången sedan urkontinenten Pangea sprack i bitar har jag varit på gymmet. Det blev på kvällstid pga nån sorts viktig jobbgrej med Gwyneth Paltrow i morse, och på Sats Odenplan eftersom jag är en sån adrenlinjunkie som söker nya crazy kickar. Plus att Kalle lovade på heders att det finns massor av lyftplattformar där nu.

Det jag lärt mig:
  • Ja, utrustningen är jättebra och det finns faktiskt massor av skivstänger.
  • Om man pga livshotande man-flu inte tar i med en enda muskelfiber på 3 veckor så blir man skitsvag och får ångest över att man ska behöva börja om med allting.
  • Planetens samtliga nu levande däggdjur tränar kvällstid.
  • Sats Odenplan är INTE en konferens för folk med fel på levern; De har bara solat solarium jättejättemycket.
  • Tjejer ÄLSKAR att träna i svarta tajts och rosa topp.
  • Solade broilerkillar ÄLSKAR avslöjande linne kombinerat med surfshorts ovanpå tajtsen så man inte ska se att benen är som på en kamel.
  • Jag ÄLSKAR punktlistor.
  • På Sats Odenplan tränas det hysteriskt mycket biceps.
  • Att känna som om all styrka dunstat bort ur kroppen suger maggotätet åsnekadaver.
Precis som ryktena säger så är den där Sats-anläggningen någon sorts gym-zoo. Hälften är superstajlade och jättemuskliga, och andra hälften (som är normala människor) stirrar på dem. Men man ska inte vara rädd att gå dit bara för att man inte ser ut som en knallorange anatomikarta. Det finns ju såna som jag också, som likblek och småplufsig tränar iförd black metal-bandtröja.

2 kommentarer:

  1. Hahaha. Precis så där kände jag när jag var där första gången! Nu går jag bara dit när jag måste (grymma öppettider jue) men då får man helt enkelt sätts skygglapparna på och ett mantra 'I do not care' för annars blir det fan outhärdligt!

    För övrigt flest tjejer som sminkar sig i omklädningsrummet INFÖR träningspassen..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja varför är alla bruttorna sminkade? Och hade inte typ hälften av dem plastpattar?

      Radera